2009年3月9日 星期一

308一周年

2008年3月8日历史性的一天,我国民主进程向前推进了一大步。308前,应该没多少人会认为国阵会倒下。但是人民的力量,makkal sakti打破了这个谜思。

308前,我是一名律师。过着的是上法庭,回办公室准备文件,见客户,一般律师过着的生活模式。第十二届大选,我有幸被党委任上阵。

308那天,历历在目。最后一分钟的冲刺,等待成绩的宣布。308是激昂,让人振奋的。成绩宣布我中选后,上阵的同志也一个个的中选了。随之而来的,槟州,雪州,吉打,霹雳也落入民联的手中,我为这一天,人民的力量感到兴奋。

308后,我成为武吉加巴央区州议员。心态的转变,从一名律师到州议员,所面对的人事物皆有了180度的转变。间中吃了不少苦头,但是经验是从失败累计回来的,这些苦头让我从中学习了不少。谢谢大家给了机会我。

转眼间,308已经一年了。这一年,可谓是马来西亚历史里最多风多雨的一年。在我心里,我只秉持着一个信念:以民为本。谢谢大家在308给与我的机会和支持,本着这个信念,我希望能够扮演好我的角色,创造一个美好的马来西亚。

1 則留言:

Unknown 提到...

During the pandora online World War II, Art Deco jewellery was cheap pandora a very popular style among women. The females started pandora jewellery wearing short dresses and cut their hair short. And pandora australia such boyish style was accessorized with Art Deco jewellery. They used pandora charms long dangling earrings and necklaces, multiple bracelets and bold pandora charms sale rings.Art Deco jewellery has harshly geometric and symmetrical theme instead cheap pandora charms of free flowing curves and naturalistic motifs. Art Deco Jewelry pandora charm today displays designs that consist of arcs, circles, rectangles, squares, and pandora charms australia triangles. Bracelets, earrings, necklaces and rings are added with long lines and curves.One pandora braceleexample of Art Deco jewelry is the Art Deco ring.Art Deco rings have sophisticated sparkle and bold styles. These rings are not intended for a subtle look, they are meant to be noticed. Hence, these are perfect for people with bold styles.